Pijnbestrijding

Ik weet uit ervaring hoe frustrerend het kan zijn om met pijnklachten te leven, zonder te weten waar ze vandaan komen. Speciaal voor mensen die last hebben van chronische of onbegrepen pijnklachten, is dit pijnbestrijdingsprogramma ontwikkeld.

Van pijn naar kracht

Heb jij van alles geprobeerd, zonder resultaat? Wordt je van het kastje naar de muur gestuurd in de medische wereld, of heb je te horen gekregen van artsen dat je uitbehandeld bent? Geef niet op, er is hoop! Met mijn bewezen pijnbestrijdingsprogramma leer ik je hoe je sterker in het leven kan staan vanuit eigen kracht, door te helen van binnenuit. Samen gaan we op zoek naar de oorsprong van je pijn. Dit programma gaat verder dan alleen pijnverlichting; het draait om jouw transformatie. Ik geloof dat je kunt helen, dat je kunt groeien en dat je gelukkig kunt zijn, ondanks alles wat je hebt doorgemaakt.

Voor wie is het pijnbestrijdingsprogramma?

De oorzaak van pijn is niet alleen fysiek, maar kan ook ontstaan door heftige, emotionele gebeurtenissen. Wordt dit niet goed verwerkt, kan dit zich uiten in fysieke klachten. Je lichaam en geest zijn in een staat van overleven. Een voorbeeld hiervan is een mantelzorger die zichzelf altijd op de tweede plek zet. Of iemand die een dierbare heeft verloren, maar geen tijd heeft om dit te verwerken, omdat er geld op de plank moet komen en voor de kinderen gezorgd moet worden. Voor je het weet resulteert dit in chronische pijnklachten, waarvan je niet precies weet waar ze vandaan komen, omdat je dit al lang geleden hebt weggestopt.

Dit programma is ook voor jou als je last hebt van chronische pijnklachten die geen duidelijke oorzaak hebben, zoals:
– maagklachten
– vermoeidheid
– depressie
– tinnitus
– hoofdpijn
– duizeligheid
– angst
– prikkelbare darmsyndroom

De weg naar herstel

Wil je méér dan alleen het verlichten van pijnklachten, maar ook werken aan een oplossing? Samen stellen we vragen en ontdekken we de oorzaak van jouw pijnklachten en de onderliggende emoties (dit kan confronterend zijn). Er zijn altijd antwoorden, en ik help je om ze te vinden. Ontdek hoe jouw overlevingsmechanisme in elkaar zit, en krijg meer inzicht en begrip in je lichaam, klachten en emoties. Het fijne aan dit programma is dat het op je persoonlijke behoeften wordt aangepast. Zo kan bijvoorbeeld een combinatie met triggerpoint massage nodig zijn.

Na het volgen van het pijnbestrijdingsprogramma:

– Ben je beter in staat te begrijpen waar je pijnklachten vandaan komen
– Ben je tot de kern gekomen van je geborgen emoties
– Kun je jezelf helen
– Heb je meer energie en een ‘lichter’ gevoel
– Heb je de regie terug over je leven
– Kun je weer genieten zonder zorgen over pijn

Het programma bestaat uit verschillende coachmethodes, zoals speltherapie, lichaamswerk, emotie voelen, meditaties, mindset coaching, beweging en voeding. Volledig op je eigen kracht, op een veilige manier.

Klinkt dit als iets voor jou? Begin aan een nieuwe reis naar innerlijke rust en kracht!